Na konferenci FIRE zazněly strategie dlouhodobého budování a ochrany majetku. Petr Čermák v panelu diskutoval o mezigeneračním předávání bohatství

Konference FIRE se letos zaměřila na jednu z důležitých otázek současného podnikání – jak zajistit, aby vybudované bohatství přetrvalo i pro budoucí generace. Tuto výzvu řeší stále více českých podnikatelů a investorů, kteří hledají efektivní způsoby ochrany a rozvoje svého majetku.

Na konferenci se Petr Čermák spolu s Miroslavem Jandečkou z BDO Czech Republic, zúčastnil panelové diskuse věnované správě majetku a jeho uchování pro budoucnost. Celou diskusí je prováděl moderátor a novinář David Busta. Diskuse se zaměřila na praktické přístupy k budování dlouhodobého portfolia pro další generace.

V panelu tak zazněly jak otázky specifické pro rodinné podniky a zajištění kontinuity firmy, tak i po přípravu záložních strategií pro případ politických či ekonomických otřesů. Hlavním tématem Petra Čermáka v diskusi byl endowment model investování – investiční přístup založený na dlouhodobém horizontu a široké diverzifikaci napříč různými regiony a třídami aktiv, který kombinuje investice z veřejných a privátních trhů.

Více o konferenci FIRE a klíčových tématech najdete ZDE.

Vážíme si vašeho soukromí

My a naši digitální partneři používáme na této webové stránce soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, ale o těch následujících můžete rozhodnout sami.

Nastavení
Odmítnout vše
Přijmout vše
Nezbytné/funkční

Jedná se o nezbytné cookies, bez kterých by nebylo možné stránky reálně provozovat. Zahrnují např. cookies pro ukládání zvolených nastavení či zapamatování přihlášení.

Vždy aktivní

Analytické

Tyto cookies se používají k měření a analýze návštěvnosti našich webových stránek (množství návštěvníků, zobrazené stránky, průměrná doba prohlížení atd.). Souhlasem nám umožníte získat data o tom, jak naše stránky užíváte.


Marketingové

Používají se pro účely reklam zobrazovaných na webových stránkách třetích stran, včetně sociálních sítí a kontextové reklamy. Jsou přizpůsobeny vašim preferencím a pomáhají nám měřit účinnost našich reklamních kampaní. Pokud je deaktivujete, bude se vám při procházení internetu i nadále zobrazovat reklama, ale nebude vám přizpůsobená na míru a bude pro vás méně relevantní.


Uložit nastavení
Přijmout vše