Vážíme si vašeho soukromí

My a naši digitální partneři používáme na této webové stránce soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, ale o těch následujících můžete rozhodnout sami.

Nastavení
Odmítnout vše
Přijmout vše
Nezbytné/funkční

Jedná se o nezbytné cookies, bez kterých by nebylo možné stránky reálně provozovat. Zahrnují např. cookies pro ukládání zvolených nastavení či zapamatování přihlášení.

Vždy aktivní

Analytické

Tyto cookies se používají k měření a analýze návštěvnosti našich webových stránek (množství návštěvníků, zobrazené stránky, průměrná doba prohlížení atd.). Souhlasem nám umožníte získat data o tom, jak naše stránky užíváte.


Marketingové

Používají se pro účely reklam zobrazovaných na webových stránkách třetích stran, včetně sociálních sítí a kontextové reklamy. Jsou přizpůsobeny vašim preferencím a pomáhají nám měřit účinnost našich reklamních kampaní. Pokud je deaktivujete, bude se vám při procházení internetu i nadále zobrazovat reklama, ale nebude vám přizpůsobená na míru a bude pro vás méně relevantní.


Uložit nastavení
Přijmout vše

Specialista Administrativy


Do našeho týmu Family Office hledáme nového kolegu/yni s přirozeným smyslem pro pořádek, priority a klidnou, ale rozhodnou myslí.

Tým: Rodinná kancelář

Do našeho týmu Family Office hledáme nového kolegu/yni s přirozeným smyslem pro pořádek, priority a klidnou, ale rozhodnou myslí. Hledáme mind-set, který s citem pro komunikaci automaticky zlepšuje procesy, kterých se účastní. Pokud pracujete rádi v malém výkonném týmu, kde máte možnost ovlivnit běh věcí a radost ze společně dosaženého výsledku, těšíme se na Vaši reakci.

Co vás čeká?

  • Komplexní odpovědnost za administrativu a denní organizaci v týmu
  • Zajištění hladkého flow komunikace uvnitř i s dalšími týmy ve společnosti
  • Podpora manažera týmu ve vedení interních evidencí a přehledů aj. úkoly
  • Organizační i faktické zastřešení veškeré administrativy malého týmu (cca 5 kolegů)
  • Neustálá spolupráce na vylepšování interních procesů
  • Precizní vedení fyzického a elektronického archivu klientů
  • Zajištění hladkého oběhu veškerých dokumentů procházejících oddělením
  • Příležitostná komunikace s bankami a příležitostně i dalšími partnery v zahraničí
  • Aktivní spolupráce na interních projektech a ad-hoc aktivitách

Co budete potřebovat?

  • Samostatnost, spolehlivost, tah na branku a cit pro účinnou komunikaci
  • Chuť převzít nové odpovědnosti, neustále se učit a zdokonalovat
  • Rychlost a praktičnost v nacházení řešení a dokončování úkolů
  • Vynikající praktickou znalost balíčku MS Office
  • Pokročilou znalost AJ pro příležitostnou, avšak pokročilou komunikaci
  • Výhodou je ekonomické vzdělání a praxe
  • Výhodu bude také znalost principů Multi Family Office, správy majetku či investování

Co nabízíme?

  • Možnost využít na maximum své silné stránky
  • Možnost být součástí rostoucího týmu v zavedené společnosti
  • Možnost mít dostatečný prostor pro seberealizaci a rozvoj vlastních iniciativ
  • Možnost podílet se na tvorbě nových produktů v oblasti správy rodinného majetku
  • Dovolenou 5+1 týdnů, stravenkový paušál, MultiSport, pravidelné týmové akce a další benefity
  • Možnost zvýhodněného využití některých produktů EMUN
  • Pracoviště v centru Prahy

Zaujala vás tato nabídka práce v EMUN?

Ozvěte se Ireně Svobodové na: irena.svobodova@emun.cz